Shop Mobile More Submit  Join Login
Voices in your head by MakiLoomis Voices in your head by MakiLoomis
Finally done~ :iconuguufaceplz:
I have no idea what gave me the idea but Cicero is doing it wrong, atleast :iconmingplz: You can't hear someone else thoughts or brain-ghosts just putting your ears to the head, silly Jester! And thanks to a mod that I downloaded from Steam, Aralin became so much shorter, which was her necks downfall, LOL :iconpapmingplz:

You know Shabira from one of my first Skyrim comic-strips (as you can see Aralin has made soooo much changes thanks to mods~) I'll try to make a comic strip like this atleast once a week (depending on the insperation flow, of course). And say hello to the prince of homosexual-elf-stereotypes.

And yeah....Aralin got a new hairdo....the bangs annoyed me :iconnotimpressedplz:

And for thosse who think that Cicero is a handful...just wait until you see the rest of the Dark Brotherhood Assassin members of Dawnstar sanctuary:iconheeplz:

I HOPE YOU GUYS LIKE IT! Q7Q

Cicero, screenshots (c) by Bethseda co.
Aralin, Gerrad, Shabira, art (c) by me
Add a Comment:
 
:icondewani90:
Dewani90 Featured By Owner Aug 10, 2014  Hobbyist General Artist
you also changed Aralin's eyes... i don't remember her being blind on the left side.
Reply
:iconlyrathelidragon:
lyrathelidragon Featured By Owner Dec 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
LOL!!
Reply
:iconaaronfirebird1:
AaronFireBird1 Featured By Owner May 12, 2013
I may not like the Dark brotherhood because they kill people for money, but i do like cicero, no matter what he says hes always funny nad puts a smile on my facee and laughter lol
Reply
:iconumbravita:
Umbravita Featured By Owner Feb 27, 2013  Student Digital Artist
Haha, love Babette's expression. :XD:
Reply
:iconbabette-the-unchild:
Babette-the-Unchild Featured By Owner Aug 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thank you :3
Reply
:iconbloodrosesforall:
BloodRosesForAll Featured By Owner Feb 25, 2013  Hobbyist Writer
Too fucking beautiful! xD
Reply
:iconmoggyman:
MoggyMan Featured By Owner Feb 25, 2013
LOOOOL! hahaha I cannot stop laughing at the last few panels XD And Cicero's face in every panel just makes me giggle :rofl:

Nice artwork Maki, loved it :D
Reply
:iconenailaim:
Enailaim Featured By Owner Feb 23, 2013  Student Traditional Artist
Gah this is funny! I love it

and your kitty Khajiit is super cute ^^
Reply
:iconnorroendyrd:
NorroenDyrd Featured By Owner Feb 14, 2013
Ye gods, the fourth panel killed me! :XD:
Reply
:iconannathelle26:
Annathelle26 Featured By Owner Feb 12, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Cicero's face in the first panel!! Hahaha:rofl: Brilliant!
Reply
:iconmakiloomis:
MakiLoomis Featured By Owner Feb 13, 2013  Student
Thanks! 8D
Reply
:iconrennalorie:
RennaLorie Featured By Owner Feb 11, 2013  Student Digital Artist
I love how you did Cicero's face! It's so expressive! I love it! ANOTHER!
Reply
:iconmakiloomis:
MakiLoomis Featured By Owner Feb 13, 2013  Student
Thank you! >u<
Reply
:iconjowain92:
Jowain92 Featured By Owner Feb 11, 2013  Student Writer
Aralin is adorable :meow:
Reply
:iconmakiloomis:
MakiLoomis Featured By Owner Feb 11, 2013  Student
Thank you >u<
Reply
:iconmerdragon:
Merdragon Featured By Owner Feb 11, 2013  Student General Artist
O_O I really have seen such an improvement in your style! I loved it before, but it's really starting to take shape. xD Poor Aralin's neck.... She's not going to be able to sleep well for a while.
Reply
:iconmakiloomis:
MakiLoomis Featured By Owner Feb 11, 2013  Student
Hkjhkjh you really think so?! Q7Q Thank you! TTvTT
Reply
:iconmerdragon:
Merdragon Featured By Owner Feb 11, 2013  Student General Artist
Your welcome!
Reply
:icongangyzgirl:
gangyzgirl Featured By Owner Feb 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
That's what you get when you make the Keeper jelly :D
Reply
:iconmakiloomis:
MakiLoomis Featured By Owner Feb 11, 2013  Student
LOL yeah XDD

Aralin: Hjhkjhjkh I didn't do it on purpose :iconpapmingplz:
Reply
:icondama130:
Dama130 Featured By Owner Feb 11, 2013
Freakin' love this to bits Maki!! <333
Reply
:iconmakiloomis:
MakiLoomis Featured By Owner Feb 11, 2013  Student
Thank you!<3333 Q7Q
Reply
:iconsilvestervitale:
SilvesterVitale Featured By Owner Feb 11, 2013  Student General Artist
lol xD ok jag förstår troligtvis inte inside joket eftersom jag inte spelar skyrim Q7Q men somvanligt awesome tecknat ~ din stil är så uttrycksfull *Q*
Reply
:iconmakiloomis:
MakiLoomis Featured By Owner Feb 11, 2013  Student
Tack! QVQ
Reply
:icontianna-chan:
Tianna-chan Featured By Owner Feb 11, 2013  Hobbyist General Artist
I love your style and you do such amazing comics! :meow:
Reply
:iconmakiloomis:
MakiLoomis Featured By Owner Feb 11, 2013  Student
Thank you! QVQ I'll try and do more, I got some ideas in store XD
Reply
:icontianna-chan:
Tianna-chan Featured By Owner Feb 11, 2013  Hobbyist General Artist
You're welcome! :D
And I look forward to those as well :D:D
Reply
:iconslayersyrena:
SlayerSyrena Featured By Owner Feb 11, 2013  Professional General Artist
Haha! Your art is so amazing. I love Cicero's expressions, and especially in the first panel. Where did you learn to draw such perfect expressions? :D

Poor Listener! ;_; That HAD to hurt.
Reply
:iconmakiloomis:
MakiLoomis Featured By Owner Feb 11, 2013  Student
Thank you! XD And I don't know, I think it's thanks to my "I-wanna-draw-Disney-and-become-a-animator-" period I had a few years ago, where the whole point was to overdo emotions, "The eyes is the mirror of the soul" and "You have to be the actor and transfer your emotions to your charakter" ;7; And Cicero's face is just so fun to draw and to overdo his expressions~ XDDD

And it did~ XDDD She is in need of a chiropractor so badly XD
Reply
:iconslayersyrena:
SlayerSyrena Featured By Owner Feb 11, 2013  Professional General Artist
Oh, yeah ... I definitely went through that 'I wanna be a Disney Animator' phase. It lasted quite awhile ... *__* (I'm over it now, thankfully).
Reply
:iconjovey4:
Jovey4 Featured By Owner Feb 11, 2013  Student Filmographer
hahahaaaa that's hilarious! I love the expressions~

I just started playing Skyrim again and I think I might play it too much >.> It's been 4 days and my girl is already level 29 @_@
Reply
:iconmakiloomis:
MakiLoomis Featured By Owner Feb 11, 2013  Student
Thanks! XD

Once you have started to play Skyrim, you can't put it down~ >7<
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1013 × 3636




Details

Submitted on
February 11, 2013
Image Size
2.0 MB
Resolution
1013×3636
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,775 (10 today)
Favourites
232 (who?)
Comments
32
Downloads
30
×